Teatrul Sica Alexandrescu

Telefon: +40 268412969

The News

Noutăţi

Comunicat de presă 31.10.2014

Teatrul Sică Alexandrescu”, premiat la Festivalul de Comedie de la Galaţi

Prezent pentru a doua oară consecutiv la Festivalul de Comedie de la Galaţi, anul acesta cu spectacolul Almost. Main (Cu inima în pungă) de John Cariani, Teatrul „Sică Alexandrescu” este din nou premiat, prin artiştii săi.

Astfel, regizorului Adrian Iclenzan i-a fost decernat Premiul pentru cea mai bună regie, iar actriţei Bianca ZurovskiPremiul pentru rol secundar feminin. Totodată, spectacolul a fost apreciat la adevărata sa valoare, câştigând Premiul pentru cel mai bun spectacol.

ÎnAlmost.Maine,Cariani aduce în prim-plan o felie din viaţa unei categorii sociale care apare mai rar ca subiect al pieselor americane: oamenii unui mic orăşel din nordul cel mai îndepărtat al provinciei New England, la graniţa cu Canada, a căror existenţă este modelată de mediul în care trăiesc, poate un pic ostil, dar frumos. Cariani accentuează această nuanţă, făcând clar distincţia dintre „modelat” şi „deformat”. Căci, dacă mulţi dintre dramaturgii americani notorii, care şi-au ales ca sursă de inspiraţie viaţa locuitorilor provinciei americane, au pus în lumină numai latura violentă şi depravată, Cariani priveşte cu totul altfel lucrurile. Chiar dacă nu sunt perfecţi, pentru el locuitorii din Almost, Main sunt suflete pure în căutarea unei alt suflet pereche cu care să-şi aline singurătăţile în vastitatea ţinuturilor din nordul Americii.

Spectacolul realizat de regizorul Adrian Iclenzan, la teatrul braşovean a câştigat inimile spectatorilor, dar şi a criticii de specialitate, care remarca: “Fiecare dintre cele opt poveşti ale piesei montate la Teatrul „Sică Alexandrescu“ din Braşov (printre care „Inima ei“, „Trist şi fericit“, „Asta doare“, „Cerând-o înapoi“, „S-au aprins“ sau „Povestea speranţei“) are momente de maximă candoare.”

Totodată, despre rolul realizat de Bianca Zurovski, criticul de teatru Simona Chiţan nota înAdevarul literar şi artistic: “Interpretată grav de expresiva actriţă Bianca Zurovski, care îi dă personajului accente tulburătoare, Glory a poposit aşadar în Maine, în curtea lui East. Femeia se uită la cer, cu inima în pungă. East o ascultă. Îi şopteşte că poate să-i repare inima. Mângâie bucăţile de piatră şi începe să le pună la loc, una câte una. Se aşază. Desface punga şi examinează conţinutul. Pe cer apare aurora boreală.”

Este de subliniat faptul că și actorii Iulia Popescu şi Marius Cisar au fost nominalizaţi pentru creaţiile lor, precum şi Bogdan Spătaru pentru scenografia spectacolului.

Aşadar, premiile câştigate anul acesta la Festivalul de Comedie de la Galaţi onorează munca întregii echipe ce a contribuit la realizarea spectacolului Almost. Main (Cu inima în pungă). 

Comunicat de presă 05.03.2014

 

O viaţă dedicată teatrului încununată cu un Premiu UNITER pentru întreaga activitate

Teatrul... pentru mine nu este o meserie, este o nevoie mai adâncă decât înţelesul oricărui cuvânt, nevoia de a scăpa de mine prin mine, este un coşmar şi o eliberare, este singura mea armă de apărare în lupta cu mine şi cu infinitul.” – mărturisea în pagini de carte d-naVirginia Itta Marcu.

Multe generaţii au putut să se bucure de talentul, dedicaţia şi profesionalismul acestei mari actriţe. Multe generaţii au putut să înţeleagă ce înseamnă teatrul, şi poate chiar viaţa, privind-o pe scenă.

Există actori pe care se clădesc repertorii. Există actori pe care se sprijină o întreagă trupă. Există actori care dăruie şi care îi învaţă şi pe cei mai tineri cum să o facă. Generos. Senin. Profund. Parafrazându-l pe Strindberg, acei actori „stâlpi ai teatrului”.

Un astfel de actor, un astfel de om este şi d-na Itta Marcu. A păşit pe scena braşoveană în anul 1963 şi încă nu s-a desprins de ea. A enumera aici zecile de roluri pe care le-a jucat ar fi, poate, doar un gest informativ. Ca să puteţi „simţi” şi înţelege cu adevărat forţa talentului acestei mari actriţe nu trebuie decât să păşiţi pragul Teatrului „Sică Alexandrescu” pentru a o vedea într-un rol memorabil, în spectacolul „Trei femei înalte” de Edward Albee.

Şi iată că, acum, breasla teatrală îi face o reverenţă, prin decernarea Premiului UNITER pentru întreaga activitate. Un premiu ce încununează o carieră, o viaţă, un destin. Un premiu pentru o actriţă care „conţine în ea misterul Gretei Garbo şi parfumul lui Liubov din Livada lui Cehov.”

Iar noi, cei din preajma domniei sale, cei care, de pe scenă sau din umbră, slujim teatrul braşovean nu putem decât să îi mulţumim. Actriţei, dar şi Omului Virginia Itta Marcu.

 

Comunicat de presă 07.03.2013


 

Un bilet spre fericire

sau despre cum e să câștigi la loto

Prima premieră a Teatrului „Sică Alexandrescu”, în anul 2013, aduce la rampă un text maghiar contemporan, semnat de Spiró György. Textul a fost prezentat sub forma unui spectacol-lectură, la Festivalul de Dramaturgie Contemporană din toamna trecută, și a fost transpus, acum, într-un spectacol de către regizoarea Diana Lupescu, actorii Bianca Zurovski și Mihai Bica, scenografa Luana Drăgoiescu. Traducerea îi aparține lui Zeno Fodor.

Un bilet spre fericire (cu titlu original Prah – praf, în limba croată), redă povestea unui cuplu sărac aflat în faţa unui bilet câştigător la loto.

Fiecare dintre noi speră, declarat sau nu, că într-o bună zi norocul are să-i surâdă, dintr-o dată. Mulți dintre noi completează în fiecare săptămână un bilet de loto, visând... Dar ce te faci atunci când realitatea la care ai visat atâta timp, odată ce se întâmplă, depășește capacitatea ta de a o înțelege, de a o accepta și de a ți-o asuma? Ce te faci atunci când nu știi cum și de unde „să o apuci”?

Pentru cuplul din spectacolul Teatrului „Sică Alexandrescu” – o comedie tandru-amară –, biletul câștigător se pare că devine o povară, căci lucrurile scapă de sub control, rănile vechi din căsnicie și nemulțumirile ascunse până atunci sunt aduse din nou în lumină. Spiró György prezintă cu umor nu numai o situaţie specială de viaţă, dar şi relaţiile care se dezvoltă într-un cuplu, de-a lungul anilor, influențate fiind și de un mediul social, ușor recognoscibil pentru toți locuitorii Europei de Est.

Așa că, dacă doriți să aflați ce nu trebuie să faceți în cazul în care veți câștiga la loto, vă invităm la avanpremiera spectacolului Un bilet spre fericire ceva avea loc joi, 14 martie, ora 19.00, la Sala Studio a Teatrului „Sică Alexandrescu”.

Vă așteptăm!



Comunicat de presă 20.11.2012

Teatrul, ca foc continuu

 

După ce, în cadrul Festivalului de Dramaturgie Contemporană, Teatrul „Sică Alexandrescu” a fost multipremiat – Premiul pentru regie (Claudiu Goga), Premiul pentru cea mai bună actriţă (Iulia Popescu), Premiul pentru scenografie (Lia Dogaru), Premiul special al Juriului pentru cel mai bun actor în rol secundar (Mihai Bica) şi Premiul special al Juriului pentru cea mai bună actriţă în rol secundar (Viorica Geantă Chelbea), toate pentru spectacolul Absint de Magda Fertacz – o nouă premieră va avea loc vineri, 23 noiembrie, ora 19.00 la Teatrul braşovean.

Trei femei înalte, scris în 1994, este cel de-al treilea text pentru care Edward Albee a primit Premiul Pulitzer. Face parte, alături de Cui i-e frică de Virginia Woolf?, Capra sau „Cine e Sylvia?”, Zoo Story, din categoria textelor lui Albee care au spart barierele de timp şi de spaţiu, şi au făcut ca dramaturgul american să fie unul dintre cei mai mari autori ai sfârşitului de secol XX.

Piesa este un discurs despre viaţă, despre împliniri şi renunţări, despre iubire şi despre conflict. O privire retrospectivă şi introspectivă a unei femei, aflată în faţa pasului final, având ca rezoner o tânără de 26 de ani, avocata sa, şi o femeie aflată la jumătatea vieţii, menajera sa.

Complexitatea personajului femeii mature, aşa cum l-a creat Albee având-o ca model pe mama sa adoptivă, oferă ocazia unui recital de excepţie pentru Virginia Itta Marcu. O secudează Gabriela Butuc (menajera) şi Ada Condeescu (avocata). Din distribuţie mai face parte Relu Siriţeanu (fiul).

Spectacolul poartă semnătura regizorală a unei tinere regizoare, Sânziana Stoican, care a lucrat,pentru realizarea spectacolului, cu scenograful Valentin Vârlan. Imaginea video este realizată de Ana Ilieşiu.

Spectacolul are loc la Sala Studio.

  Vă aşteptăm!




Comunicat de presă zilele  7, 8 si 9 de Festival

Poveşti fantastice, poveşti de viaţă, poveşti de iubire sau ultimele zile ale Festivalului de Dramaturgie Contemporană, Braşov

 

 Cea de a XXIV-a ediţie a Festivalului de Dramaturgie Contemporană se apropie de sfârşit. În aceste ultime zile de festival, spectatorii au ocazia să intre în universul pieselor a doi dramaturgi americani. A fi sau a nu fi – comedie ce poartă semnătura lui Nick Whitby şi care a avut premiera pe Broadway, în 2008 – este un remake al filmului cu acelaşi titlu, realizat, în 1942, de Ernst Lubitsch. Acţiunea este plasată într-o Polonie a vremurilor tulburi, aflată sub ocupaţie nazistă, şi urmăreşte povestea actorilor Teatrului Polski. Atunci şi acolo, până şi o poveste de iubire este supusă unor provocări ce altfel nici nu am şti că există. Spectacolul, ce va fi prezentat vineri, 16 noiembrie, este produs de către Teatrul „Toma Caragiu” din Ploieşti şi este regizat de Vlad Massaci.

Un alt autor american, deţinător al Premiului Pulitzer pentru dramă, este prezent în festival cu trei poveşti de viaţă extrem de puternice. David Lindsay-Abaire a scris piesele într-un act Eights, That Other Person, Baby Food (prezentate la Teatrul „Sică Alexandrescu”, într-un singur spectacol, sub numele Cel de lângă tine, în regia lui Vlad Zamfirescu), în cadrul evenimentului „The 24 Hour Plays On Broadway”. O competiţie în care piesele (toate într-un singur act) sunt scrise, regizate, produse şi prezentate în numai 24 de ore. Acest eveniment este descris de The New York Post ca fiind echivalentul „unui dans pe sârmă fără plasă de protecţie”, provocarea pe care o oferă atât dramaturgilor, actorilor, regizorilor cât şi producătorilor, făcându-l să fie extrem de popular.

Seara de sâmbătă continuă cu un musical sub inconfundabila semnătură a Adei Milea. Lumea fantastică a lui Gellu Naum explodează luxuriant, sub fraza muzicală a artistei, iar „povestea lui Robinson cel pierdut pe o insulă pustie, îndrăgostit de o sirenă, confruntându-se cu piraţi şi canibali, cu amintiri, regrete şi idealuri, are un parfum irezistibil, o muzicalitate încântătoare, splendid captată şi transpusă în partitură de uimitoarea fantezie a Adei Milea. Insula e un musical delicios, cântat/dansat/jucat cu poftă, prospeţime, bucurie şi culoare de protagonişti.” (Claudiu Groza – Revista Tribuna) Spectacolul Teatrului Naţional din Cluj este ultimul spectacol din concurs.

  

Ultima zi de festival (duminică, 18 noiembrie) va începe cu un spectacol lectură, după un text din dramaturgia ungară contemporană: Prahde Spiró György. Prah, praf în limba croată, redă povestea unui cuplu aflat în faţa unui bilet câştigător la loto. Visurile pe care aceştia şi le fac, speranţele şi apoi dezamăgirile redeschid rănile trecutului şi duc la reapariţia unor conflicte mai vechi. Spiró György, într-o comedie amară, prezintă nu numai o situaţie specială de viaţă, dar şi relaţiile interumane dintr-un cuplu şi mediul social în care acestea se dezvoltă. (Spectacolul se va juca la Sala Studio, iar intrarea este liberă, în limita locurilor disponibile.)

Seara de Gală va lăsa loc unui regal pe care coregraful Gigi Căciuleanu îl oferă publicului, prin creaţia sa Carmina Burana, după Carl Orff, spectacol-coregrafic realizat la Teatrul Naţional din Târgu Mureş. Elev al lui Miriam Raducanu şi, apoi, al Pinei Bauch, cu o carieră prestigioasă în Franţa, Gigi Căciuleanu este, de peste 10 ani, director artistic al Baletului Naţional Chilian. Pentru el „…Dansul este Poezie în sensul concentrării – într-un spaţiu mic şi
într-un timp scurt – a unei cantităţi de energie şi a unor semnificaţii cu nenumărate şi nebănuite compartimente. Poţi s-o descrii în cuvinte dacă nu ai trăit-o? Ca girafele acelea arzând şi pline cu sertare (goale) ale lui Salvador Dali. Poţi să le explici dacă nu le-ai văzut?“ Despre Poezie este vorba şi în spectacolul-eveniment ce pleacă de la
cantata lui Carl Orff, după texte din Codex Buranus, şi devine viu la întâlnirea dintre trei arte: Teatru, Dans şi Muzică.



Comunicat de presă zilele  5 si 6 de Festival


Maia Morgenstern pe scena braşoveană

În urmă cu câţiva ani, autorul spaniol Juan Mayorga era invitat la Festivalul de Dramaturgie Contemporană Braşov unde i se citea un text, în cadrul lecturilor de piese contemporane. Acel text, Hamelin, a fost montat, apoi, în Bucureşti, la Teatrul Mic, de către regizorul Claudiu Goga. Anul acesta, Juan Mayorga, dramaturg multipremiat şi jucat în toată lumea, profesor de artă dramatică la Şcoala Superioară de Artă Teatrală din Madrid, este prezent din nou la Braşov, miercuri, 14 noiembrie, prin spectacolul Băiatul din ultima bancă, al Teatrului Naţional din Bucureşti.

Băiatul din ultima bancă este o piesă despre maeştri şi discipoli; despre părinţi şi copii; despre oameni care au văzut prea mult şi oameni care învaţă să privească. O piesă despre plăcerea de a te amesteca în vieţile altora şi despre riscul de a confunda viaţa cu literatura. O piesă despre cei care aleg ultima bancă: aceea de unde se văd toate celelalte”, nota Mayorga în caietul program al premierei madrilene. „Una dintre cele mai bune comedii ale lui Mayorga”, aşa cum se consemna în El País. Piesa a intrat în repertoriul Naţionalului bucureştean, în regia lui Theodor Cristian Popescu şi îl are în rolul principal pe Mihai Călin.

Tot miercuri, va fi lansat un nou volum de carte de teatru, editat de către Fundaţia Culturală „Camil Petrescu”: Avram Goldfaden şi teatrul ca identitate de Anca Mocanu. Studiu monografic despre cel care a fondat, în anul 1876, primul teatru de limbă idiş din lume, în Grădina de vară „Pomul Verde” de la Iaşi. O monografie necesară despre o personalitate revendicată şi de cultura română, cu toate acestea, până acum, prea puţin cunoscută publicului românesc. Tânăra cercetătoare Anca Mocanu argumentează ideea că Avram Goldfaden a făcut din teatrul evreiesc o formă esenţială de existenţă culturală, deseori
cultural–religioasă, o emblemă a identităţii evreilor în exil, dar şi un moment extrem de important al istoriei scenei noastre.

Joi, 15 noiembrie, scena braşoveană va găzdui, un regal actoricesc. Elizabeth Ashley, la New York sau Vanessa Redgrave, la Londra, în 1991, au interpretat acelaşi rol pe care Maia Morgenstern îl interpretează în montarea Teatrului Odeon. Cel al Isadorei Duncan. Fascinanta piesă a lui Martin Sherman, Când Isadora dansa (When She dance) surprinde un pasaj din tumultoasa poveste de iubire dintre dansatoarea americană şi poetul rus Serghei Esenin. „Isadora Duncan şi Serghei Esenin – dansatoarea nonconformistă şi poetul «huligan», doamna şi vagabondul, experienţa şi înflăcărata dorinţă de popularitate. Două orgolii nemăsurate, două personalităţi unice, doi creatori de geniu cu un excepţional apetit pentru autodistrugere. O imposibilă poveste de dragoste, un puternic război cu două victime. Un spectacol tulburător”, scrie Răzvana Niţă pe www.port.ro. Un spectacol ce poartă semnătura regizorală şi coregrafică a lui Răzvan Mazilu.




Comunicat de presă zilele  3 si 4 de Festival


Între adevărul personal şi adevărul istoriei

 

Proaspăt întors de la Festivalul de Teatru „Toma Caragiu” din Ploieşti, spectacolul Teatrului „Sică Alexandrescu”, Absint de Magda Fertacz, va fi prezentat în cea de-a a treia zi a Festivalului de Dramaturgie Contemporană Braşov.

Absint este un text care abordează o temă extrem de importantă (prin actualitatea şi acuitatea ei) dar, din păcate, marginalizată în discursul public românesc (şi includ aici şi discursul din spaţiul cultural) – felul în care noi, cei din Est, ne-am adaptat momentului istoric dat de căderea comunismului, spune Claudiu Goga, regizorul spectacolului.

Cu alte cuvinte, ce se întâmplă cu cei născuţi şi pregătiţi să trăiască într-o anumită paradigmă socială când se trezesc într-o altă paradigmă socială în care reperele fundamentale se schimbă. Şi ce mutaţii se petrec în psihicul şi comportamentul omului apăsat, deopotrivă, de povara trecutului şi de incertitudinea prezentului.

Karolina, personajul central al textului şi familia ei sunt exponenţii a două generaţii surprinse în acest moment istoric. Conflictul dintre generaţii capătă, din cauza contextului social, noi cauze şi specificităţi care pun în lumină o realitate extrem de crudă la care, într-un fel sau altul, suntem parte şi în faţa căreia trebuie să avem opţiuni. Karolina optează pentru soluţia extremă.

Textul Magdei Fertacz, ca dealtfel şi spectacolul nostru, nu-şi propune să califice această soluţie, ci să scoată în evidenţă cauzele şi contextul care pot duce la o asemenea opţiune. Nu victimele trebuie judecate, ci călăii – fie ei oameni sau sisteme.

 

Festivalul va continua marţi cu un spectacol al Teatrului de Comedie şi poate că este suficient a spune că acesta poartă semnătura maestrului Radu Beligan. Textul Spiritul de familie de Eric Assous, în original Les Belles-Sœurs, a avut premiera, în Franţa, în 2007 şi a fost nominalizat la Premiul Molière – cea mai importantă distincţie de teatru care se acordă acolo. Comedie cu iz bulevardier, piesa spune povestea a trei fraţi (un avocat, un medic şi un om de afaceri) care, împreună cu soţiile lor, fac o petrecere de inaugurare a casei de la ţară a unuia dintre ei. Aici este invitată şi Thalia, secretara omului de afaceri, care se dovedeşte că a fost amanta celor trei bărbaţi. De aici, „spiritul de familie” se încinge şi lasă loc unei stări explozive... care pe scenă se întruchipează într-o comedie de calitate. Imaginea spectacolului poate fi regăsită, cu siguranţă, în vorbele lui Radu Beligan: „În această luptă stupidă între clasicism şi modernitate şi toate evoluţiile astea sterile pe care le are teatrul românesc, cred că există o singură modalitate de a face teatru fără riscul de a fi demodat sau învechit: aceea care pune degetul pe carnea vie a vieţii. Adică tot ce e adevăr nu se va demoda niciodată.”




Comunicat de presă zilele 1 si 2 de Festival

  

Horaţiu Mălăele, George Mihăiţă şi Siviu Purcărete

deschid Festivalul de Dramaturgie Contemporană

 

 Femeia care şi-a pierdut jartiera, spumoasa farsă a lui Eugène Labiche, pusă în scenă cu aceeaşi debordantă plăcere a jocului ce caracterizează creaţia lui Silviu Purcărete, va deschide cea de a XXIV-a ediţie a Festivalului de Dramaturgie Contemporană de la Braşov. Horaţiu Mălăele, George Mihăiţă şi Mihaela Teleoacă vor prezenta, sâmbătă, 10 noiembrie, un text „lejer, plin de graţie franţuzească, nu lipsit de delicioase şi inofensive obscenităţi. Piesa scrisă ca întotdeauna în mare grabă, curge rapidă şi veselă, neserioasă şi plină de inadvertenţe dramaturgice nesupărătoare, pline de farmec”, aşa cum îl caracterizează Silviu Purcărete.

 

Primul spectacol din concurs, va fi prezentat duminică, 11 noiembrie. Îi puteţi vedea pe Vlad Zamfirescu, Cerasela Iosifescu, Nadiana Sălăgean şi Marius Cordoş în Cină cu prieteni de Donald Margulies, o producţie Arcub (Centrul de Proiecte Culturale al Municipiului Bucureşti) ce poartă semnătura regizorală a lui Claudiu Goga.

Piesa americanului Donald Margulies, ce a avut premiera în 1999, la New York (Off-Broadway) face parte din galeria textelor ce au primit Premiul Pulitzer.

Tom şi Beth, un cuplu de vârstă mijlocie, este un cuplu fericit. Sau, cel puţin aşa ştiau prietenii lor Gabe şi Karen. Până când, la o cină pe care aceştia au organizat-o şi la care a venit doar Karen, aceasta s-a confensat mărturisind în lacrimi că va divorţa de Tom.

Mai departe, piesa urmăreşte povestea despărţirii lui Tom şi a lui Beth în timp ce Gabe şi Karen încep să-şi pună, la rândul lor întrebări, despre relaţia lor şi despre sensul unui mariaj.

 

Tot în cea de a doua zi de Festival, Fundaţia Culturală „Camil Petrescu” – Revista Teatrul Azi, în bunul spirit al tradiţiei de până acum, va lansa două volume de teatru.

 

 Shakespeare: textul ca partitură de joc de Ana Maria Narti

(Volum în seria „Eseuri, cronici, însemnări teatrale” a Fundaţiei Culturale „Camil Petrescu”)

 

Ana Maria Narti nu prezintă o culegere de reţete pentru spectacole pe texte shakespeariene. Dimpotrivă, crede că fiecare text shakespearian este un univers viu, care creşte de la lectură la lectură şi se modifică de la cititor la cititor. Ceea ce propune ca demers activ este analiza orientată spre scenă, cea care caută cuvântul rostit, vocea vie, mişcarea reală, comunicarea de la trup la trup; ea este menită să redescopere concretul în text. Pe deplin conştientă de bogăţia şi întinderea teatrului dramaturgului elisabetan şi de limitele cercetării îndeplinite, autoarea propune cititorului să ia parte la o căutare de fapt fără sfârşit: cea a cheilor jocului shakespearian. Sunt citate, în această pasionantă analiză, piesele cele mai cunoscute ale marelui dramaturg şi câteva pe nedrept căzute într-un con de umbră, dar şi celebre montări, interpretări scenice, de la Stanislavski, Brecht, Grotowski şi Peter Brook la Ingmar Bergman şi Andrei Şerban.

În această abordare a operei shakespeariene – dinspre practica artei teatrale şi nu dinspre studiul filologic – constă nu doar originalitatea cărţii în peisajul editorial românesc, ci şi pariul câştigat de autoare.

 

Arta teatrului de Edward Gordon Craig.

Traducere de Adina Bardaş şi Vasile V. Poenaru. Prefaţă de Monique Borie şi George Banu (Volum în seria „Mari regizori ai lumii” a Fundaţiei Culturale „Camil Petrescu”)

 

După scrierile despre teatru ale lui Meyerhold, publicate de Fundaţia „Camil Petrescu”, este rândul acestui volum (scris între 1904 şi 1910, publicat în 1911), să se bucure de o primă traducere integrală în limba română. Realizată cu acribie, prin compararea ediţiilor engleze, franceze şi germane, va fi, cu certitudine, o ediţie de referinţă, pe măsura aşteptărilor.



Comunicat de presă 29.10.2012


Povestea unui vis de iarnă, în premieră la Teatrul „Sică Alexandrescu”

Într-o seară de vineri, în mijlocul iernii, orășelul Almost, districtul Main, din nordul Statelor Unite, este cuprins de un calm ancestral. Dar, în spatele ușilor închise, lucrurile nu sunt tot de liniștite cum ar părea. Viața locuitorii este una tumultoasă, în acest „vis al unei nopți încântătoare de iarnă” – așa cum a fost numit textul americanului John Cariani, Cu inima în pungă (Almost. Main), cea mai recentă premieră a Teatrul „Sică Alexandrescu”. Însă inimile frânte, destinele sfărmate își găsesc împlinirea în această noapte.

John Cariani, actor și dramaturg din tânăra generație, explorează misterele inimii într-o comedie cu elemente de realism magic, în care îi puteți vedea pe: Iulia Popescu, Bianca Zurovski, Carmen Moruz, Mirela Borș, Oana Hui, Marius Cordoș, Marius Cisar, Gabi Costea, Relu Sirițeanu, Andi Gheorghe.

Regia este semnată de Adi Iclenzan, cunoscut publicului brașovean prin spectacolele Autostrada de Neil LaBute și Un cuplu ciudat de Neil Simon. Scenografia îi aparține lui Bogdan Spătaru.

Pentru a păstra magia, avanpremiera va avea loc tot într-o seară de vineri: 2 noiembrie, ora 19.00, la Sala Mare.

 

Vă așteptăm!





Comunicat de presă 17.10.2012

 

Vă invităm la... Festival!

 

 Luna noiembrie este luna în care, prin tradiţie, Teatrul „Sică Alexandrescu” organizează Festivalul de Dramaturgie Contemporană. Anul acesta, cea de a XXIV-a ediţie se desfăşoară în perioada 10-18 noiembrie.

Publicul împătimit de teatru va avea ocazia să se întâlnească, din nou, cu actori de top, din generaţii diferite. Horaţiu Mălăele, Maia Morgenstern, George Mihăiţă, Ada Milea, Vlad Zamfirescu, Mihai Călin sunt numai câţiva dintre cei care vor fi prezenţi pe scena braşoveană, în cele nouă zile de Festival, în spectacole semnate de Silviu Purcărete, Radu Beligan, Vlad Massaci sau Theodor Cristian Popescu.

Şi teatrul gazdă va prezenta două dintre cele mai recente premiere, după texte contemporane: Cel de lângă tine de David Lindsay-Abaire, regia Vlad Zamfirescu şi Absint de Magda Fertacz, regia Claudiu Goga.

Seara de gală va fi cu siguranţă o seară de excepţie, spectacolul coregrafic Carmina Burana (după cantata lui Carl Orff) –ce poartă semnătura lui Gigi Căciuleanu, coregraful român cu cea mai strălucită carieră internaţională –, asigurând o încheiere de înaltă clasă valorică.

 Biletele de festival se vor pune în vânzare începând de joi, 18 octombrie la Agenţia Teatrului „Sică Alexandrescu”.

 

Mai multe detalii despre program puteţi găsi pe www.teatrulsicaalexandrescu.ro.

 

 

Vă aşteptăm!


Comunicat de presă 03 .09.2012

 

Haideți din nou la teatru!!

 

 

După o vară fierbinte, odată cu sosirea toamnei, va începe și o nouă stagiune teatrală. Așadar, duminică, 9 septembrie, ora 19.00 vă invităm să fiți alături de noi la o nouă zi de teatru!

Și dacă stagiune precedentă s-a încheiat cu avanpremiera comediei negre Domnul Kolpertde David Gieselmann, în regia lui Radu-Alexandru Nica, premiera oficială a acestui spectacol va fi cea care deschide stagiunea 2012-2013. Îi puteți vedea pe Iulia Popescu și Marius Cordoș, pe Mihai Bica și Carmen Moruz și pe Virginia Itta Marcu și Relu Sirițeanu într-un spectacol provocator, în care umor negru este la el acasă. Despre această primă colaborare cu Teatrul „Sică Alexandrescu”, regizorul Radu-Alexandru Nica mărturisea:

Pentru mine a contat extrem de mult să înțeleg cât mai bine contextul în care mă aflu – actorii, cu problemele și preocupările lor, publicul brașovean, cu obișnuințele, tabieturile și așteptările lui specifice etc. Nu m-am gândit nicio secundă la ce gen de spectacol vreau să fac, ci m-am îngrijit cât mai atent ca spectacolul să fie oglinda fidelă, rezultanta firească a întâlnirii mele cu niște oameni și cu un spațiu cultural. Am naivitatea să cred că dacă mă raportez just la un context, spectacolul nu are cum să nu iasă bine. Aș merge chiar mai departe și aș spune că nu există spectacole bune și spectacole rele, ci doar spectacole adecvate sau inadecvate locului în care s-au născut. Și cred că Domnul Kolpert este un spectacol adecvat contextului în care a fost creat.”

Această producție se alătură celorlalte, aflate deja în repertoriu. De la spumoasele comedii Fazanul de Georges Feydeau, Un cuplu ciudat de Neil Simon sau Fanteziile sexuale ale soțului meu aproape că m-au înnebunit de John Tobias, la texte contemporane care abordează problematici diverse ce preocupă societatea, în acest moment (Absint de Magda Fertacz, Cel de lângă tine de David Lindsay Abaire, Metoda G de Jordi Galceran sau Forma lucrurilor de Neil LaBute etc), până la clasicii Cehov (Despre iubire al om) sau Caragiale (D’ale carnavalului sau Domnu’ Goe).

Începutul de stagiune va fi dedicat, însă, dramaturgiei americane, în această toamnă având premiera: comedia Almost, Main, a tânărului actor și dramaturg John Cariani, și piesa deja clasicului Edward Albee, Trei femei de Edward Albee text câștigător, în 1994, a Premiului Pulitzer, care aduce în prim-plan conflictul dintre generații.

Pe lângă aceste noutăți ale stagiunii, unul dintre evenimentele aşteptate de către publicul brașovean, Festivalul de Dramaturgie Contemporană, va avea loc, conform tradiției, în luna noiembrie.

Pentru a afla noutăți despre evenimentele teatrului și despre programul săptămânal nu uitați să consultați site-ul www.teatrulsicaalexandrescu.ro.

 

Vă așteptăm!

Comunicat de presă 05.07.2012

 

Comedia neagră a unui final de stagiune

 

După ce ultima premieră a Teatrului „Sică Alexandrescu” a adus pe scenă o savuroasă comedie bulevardieră, Fazanul de Georges Feydeau, este rândul unei comedii negre să intre în repertoriul teatrului, acum, la sfârşit de stagiune. Şi astfel, primele două reprezentaţii ale spectacolului Domnul Kolpertde David Gieselmann vor încheia acest an teatral, extrem de bogat pentru teatrul braşovean, în zilele de 14 iulie şi, respectiv, 15 iulie.

Succesul internaţional al piesei autorului german a fost unul de necontestat. Dovadă faptul că, în scurt timp, a fost tradusă şi montată în peste 25 de ţări, după ce, mai întâi, a avut premiera absolută la Royal Court Theatre din Londra, în anul 2000. „Ce altă comedie neagră ar putea să fie mai bună decât aceasta? Geniala piesă a lui David Gieselmann nu numai că satirizează apetitul pentru violenţă, pe care îl întâlnim atât de des în filmele şi textele contemporane, dar, într-un mod bizar, chiar îl satisface.” – consemna The Independent, după premiera londoneză.

Aşadar, totul începe de la... o simplă cină. Sarah şi Ralf invită la masă un cuplu prieten: pe Edith şi pe Bastian. Nimic neobişnuit! Numai că o frază pe care Ralf o rosteşte aruncă totul în aer. „Este o greşeală să ai musafiri în ziua primei noastre crime”, spune Ralf care plănuise, împreună cu Sarah, să se amuze pe seama invitaţilor. Aşa că lasă să se înţeleagă că în cufărul din cameră este ascuns cadavrul domnului Kolpert, şeful lui Edith şi al lui Sarah. De aici mai departe graniţa dintre adevăr şi minciună va fi într-o continuă mişcare, situaţia ia întorsături surprinzătoare, iar personajele încep să-şi găsească motivaţii la fel de neaşteptate pentru faptele pe care le vor comite.

Spectacolul braşovean poartă semnătura lui Radu-Alexandru Nica, regizor care şi-a început cariera în anul 2004 şi a fost recompensat cu Premiul UNITER pentru debut, iar anul acesta a fost nominalizat la Premiul UNITER pentru cel mai bun regizor. Este prima dată când Radu-Alexandru Nica lucrează cu trupa braşoveană, din distribuţia pe care şi-a ales-o făcând parte: Iulia Popescu, Marius Cordoş, Carmen Moruz, Mihai Bica, Virginia Itta Marcu, Relu Siriţeanu. Scenografia spectacolului este realizată de Ioana Popescu, iar coloana sonoră de Alex Halka.

Vă invităm, aşadar, să închidem împreună stagiunea 2011-2012, vizionând cel mai nou spectacol din repertoriul Teatrului „Sică Alexandrescu”: Domnul Kolpertde David Gieselmann.

 

Comunicat de presă 02.05.2012 

 

Haideți să mai și râdem un pic!

 

Teatrul „Sică Alexandrescu” vă invită la o seară specială pentru a degusta... Fazanul (Le dindon), savuroasa comedie a lui George Feydeau. Dramaturgul francez este binecunoscut pentru farsele și vodevilurile sale. În perioada Belle Epoque, al cărui reprezentant este și Feydeau, acestea au avut o foarte pronunțată dezvoltare, punând bazele unui gen cu foarte multă culoare, mai ales în teatrul francez: comedia bulevardieră.

Dar, cu cine ne vom întâlni la această degustare... de comic? În primul rând cu Pontagnac. Un cuceritor înveterat. El o urmărește pe frumoasa Lucienne până acasă, făcându-i avansuri. În timpul acesta, apare soţul Luciennei, care nu este altul decât Vatelin, un bun prieten de-al lui Pontagnac. Vatelin, cunoscându-l bine pe Pontagnac, îl iartă. Dar, un eveniment neaşteptat va semăna discordie: Maggy, fosta amantă a lui Vatelin, de pe vremea când acesta era la Londra, îl vizitează... De acest fapt profită Pontagnac, care îi spune Luciennei că Vatelin o înșală... Sătulă de escapadele soțului său, doamna Pontagnac, decide, la rândul ei, să divorţeze. Urmează o serie de împăcări și despărțiri spectaculoase, pentru ca, în final, toată lumea să fie fericită... Doar Pontagnac este cel care va rămâne pe dinafară...

În această încrengătură de relații îi veți putea întâlni pe: Demis Muraru, Maria Gârbovan, Marius Cisar, Gabriela Butuc, Ligia Stan, Gabriel Costea, George Custură, Viorica Geantă Chelbea, Bianca Zurovski, Mihai Bica, Mirela Borş, Oana Hui, Mircea Jida, Ciprian Mistreanu, Relu Siriţeanu.

Regia este semnată de Cristian Hadji Culea, decorul îi aparține lui Ștefan Caragiu, iar costumele, Lilianei Cenean.

 

Avanpremiera va avea loc vineri, 4 mai, ora 19.00,

la Sala Mare a Teatrului „Sică Alexandrescu”.


 

 

*****

 

 

Ziua Mondială a Teatrului – 27 Martie 2012

Mesaj Internaţional


Sunt onorat de invitaţia Institutului Internaţional de Teatru al UNESCO de a saluta aniversarea a 50 de ani de la prima Zi Mondială a Teatrului. Voi adresa câteva gânduri succinte tuturor colegilor şi prietenilor mei din teatre.

Vă doresc ca munca voastră să fie convingătoare şi originală. Vă doresc ca ea să fie profundă, să emoţioneze, să îndemne la reflecţie, să fie unică. Fie ca ea să ne ajute să medităm la ceea ce înseamnă să fii om, şi ca această meditaţie să fie binecuvântată cu suflet, sinceritate, inocenţă şi graţie. Vă doresc să învingeţi adversităţile, cenzura, sărăcia şi nihilismul, ceea ce mulţi dintre voi cu siguranţă vor fi obligaţi să  facă. Vă doresc să fiţi binecuvântaţi cu talentul şi rigoarea necesare pentru a ne învăţa bătaia inimii umane în toată complexitatea ei, precum şi cu modestia şi curiozitatea necesare pentru a face din aceasta, munca voastră de o viaţă. Fie ca cei mai buni dintre voi – căci doar aceia, numai rareori şi pentru scurt timp vor reuşi – să fie în stare să ilustreze elementara întrebare: „cum este viaţa?”.  Succes!

 

John Malkovich


Biografie: Actor, scenarist şi regizor american, John Malkovich este în primul rînd actor de teatru. După ce a descoperit teatrul la începutul anilor 70, la Universitatea din Illinois, a înfiiinţat celebra trupă de teatru Steppenwolf, împreună cu Terry Kinney, Jeff Perry şi Gary Sinise. Faima în cinema i-a adus-o interpretarea rolului Valmont din „Legături primejdioase”, în regia lui Stephen Frears, alături de Michelle Pfeiffer şi Glenn Close. După acest rol, un pas important în cariera sa, a jucat în peste 70 de filme, atît în SUA cît şi în străinătate. Interpretarea unor roluri variate i-a adus două nominalizări la Oscar pentru cel mai bun actor în rol secundar, în Places in the Heart (1984) şi In the Line of Fire (1993), şi premii pentru rolurile din Killing Fields, The Dangerous Liaisons, Being John Malkovich şi Changeling.

În 2011 a regizat a treia sa producţie teatrală la Paris, Les Liaisons Dangereuses, la Théâtre de l’Atelier, după succesele cu Hysteria (Marigny, 2002) şi The Good Canary (Comédie, 2007), pentru care a primit premiul Molière pentru regie.

 

 

Mesaj Naţional

 

Nu cred  că există azi în România, o raportare mai autentică la realităţile neamului decât teatrul. Suntem în anul lui Caragiale şi personajele lui ne bântuie constant. În plină dezvoltare şi degringoladă, societatea românească se oglindeşte în teatru cu asupra de măsură. E mai puţin decât ne-am fi aşteptat şi mai mult decât ne-am fi închipuit. Dacă mergeţi la teatru azi, vă trataţi cu happy end şi catharsis, plecând acasă oarecum împăcaţi cu tragedia de zi cu zi a tranziţiei.

„Teatrul e oglinda lumii”, perora Hamlet, căutându-şi izbăvirea în dilema lui existenţială, „ea arată virtuţii chipul, păcatului icoana, iar vremii şi mulţimii, vârsta, forma şi limitele lor.”

Ce vreţi mai mult?

Veniţi la noi, bucuraţi-vă de viaţă, luaţi din curtea noastră ce vă place şi plecaţi spre bibliotecă – un liman unde vanităţile sunt interzise.

Teatrul a devenit leagăn al istoriei unde şi cetăţeanul turmentat e la locul lui, într-o lume plină de „eroi” ai timpurilor noastre.

À bon entendeur, salut !


Ion Caramitru

Preşedinte UNITER / Centrul Român ITI

 

 

 

*****

 


 

Comunicat de presă 06.02.2012

 

Trei piese într-una singură

(premieră la Teatrul „Sică Alexandrescu”)

 

Cel mai recent spectacol montat la Teatrul „Sică Alexandrescu” adună sub un singur titlu (Cel de lângă mine), trei piese scurte semnate de dramaturgul american: David Lindsay-Abaire. Acestea sunt: Crazy Eights, That Other Person, Baby Food, comedii scrise în cadrul evenimentului „The 24 Hour Plays On Broadway”. O competiție în care piesele (toate într-un singur act) sunt scrise, regizate, produse și prezentate în numai 24 de ore. Evenimentul este descris de The New York Post ca fiind echivalentul „unui dans pe sârmă fără plasă de protecție”, provocarea pe care o oferă atât dramaturgilor, actorilor, regizorilor cât și producătorilor făcându-l să fie extrem de popular.

David Lindsay-Abaire, născut în 1969, este unul dintre dramaturgii americani care a primit un Premiu Pulitzer. Acest lucru s-a întâmplat în 2007, premiul fiindu-i decernat pentru piesa Rabbit Hole. Referindu-se la textele sale, David Lindsay-Abaire spune că el vrea să vorbească în ele despre „outsideri care încearcă să își găsească echilibrul”. Pentru el, teatru este un loc al absurdului, de aceea încearcă se stea cât mai departe de realism, raportul personajelor sale cu lumea exterioară fiind unul cu totul diferit față de obișnuit.

Traduse în română de Diana Cavaliotti, cele trei piese scurte sunt puse în scenă de Vlad Zamfirescu, cunoscutul actor bucureștean. Vlad Zamfirescu face parte dintre de artiștii care și-au început cariera artistică cu un Premiu UNITER pentru debut (în 1996). Actor al Teatrului „Bulandra”, dar implicat și în proiectele altor teatre sau companii independente, are un portofoliu complex de roluri, din zone diferite ale literaturii dramatice, fie ele clasice, fie moderne. De la Claudius în Hamlet de W. Shakespeare (regia: Vlad Mugur), Catindatul din D’ale carnavalului de I.L. Caragiale (regia: Horațiu Mălăele) la mult mai contemporanii Marc din Artă de Yasmina Reza (regia: Cristi Juncu) sau El din Dumnezeul de a doua zi de Mimi Brănescu (regia: Claudiu Goga).

Cunoscut de către public și din seriale de televiziune, dar și din filme de lung-metraj, Vlad Zamfirescu a strâns în palmaresul său mai multe premii de interpretare, parte dintre ele primite, de-a lungul timpului, în cadrul Festivalului de Dramaturgie Contemporană Brașov.

Rolul de regizor a început să-l joace de curând, atunci când, în cadrul unui proiect independent, a regizat cele trei piese scurte ale lui David Lindsay-Abaire, lucrând cu actori din teatrele bucureștene. Aceleași texte le-a montat acum, la Teatrul „Sică Alexandrescu”, putând spune, astfel, că debutul său ca regizor, pe o scena unui teatru de repertoriu, s-a făcut la Brașov.

Pe scena brașoveană a lucrat cu: Bianca Zurovski, Iulia Popescu, Maria Gârbovan, Carmen Moruz, Mirela Borş, Mihaela Alexandru, Gabriel Costea, Demis Muraru, Relu Siriţeanu, Ciprian Mistreanu. Scenografia îi aparține lui Bogdan Spătaru.

 

Avanpremiera spectacolului va avea loc vineri, 10 februarie, ora 19.00, la Sala Studio.

Vă așteptăm!

 

*****

 

 


 

Comunicat de pre 25.01.2012

 


Spectacolul Absint, sub ochiul dramaturgului

 

La invitaţia Teatrului „Sică Alexandrescu” şi a Institutului Polonez din Bucureşti, autoarea poloneză Magda Fertacz va fi prezentă sâmbătă, 28 ianuarie, la premiera oficială a spectacolului Absint, spectacol sub semnătura regizorului Claudiu Goga. Din distribuţie fac parte: Iulia Popescu, Viorica Geantă Chelbea, Mihai Bica, Marius Cordoş, Demis Muraru, Ciprian Mistreanu. Scenografia îi aparţine Liei Dogaru.

 

Magda Fertacz (n. 1975) este dramaturg şi designer de interiore. A absolvit Şcoala Superioară de Comunicaţii şi Medii Sociale, precum şi Facultatea de Jurnalism din cadrul Universităţii din Varşovia. Dintre piesele sale, amintim: Kurz (Praf, Studioul de Teatru al Teatrului Naţional din Varşovia, regia Anna Trojanowska, 2008), Trash Story (Teatrul Ateneum din Varşovia, regia Ewelina Pietrowiak, 2008), Białe Baloniki (Balonaşe albe, Teatrul Păpuşii şi Actorului „Pinokio” din Łódź, regia Agata Biziuk, 2010; Teatrul Współczesny (Contemporan) din Szczecin, regia Piotr Ratajczak, 2010). Textele sale au fost publicate în limbile rusă, bulgară, sârbă, maghiară, suedeză, germană, cehă, slovacă şi ebraică. Scrie, de asemenea, scenarii de filme. Este laureată a Premiului pentru Dramaturgie (Gdynia, 2008). Piesa Trash Story a obţinut o distincţie în cadrul Concursului de Montare a Piesei Poloneze Contemporane (Varşovia, 2009), iar piesei Praf i s-a acordat o distincţiei în cadrul Festivalului „Radom Odważny” (2005).

Piesa Absynt (Absint) a fost scrisă în cadrul Laboratorium Dramatu şi datată 2005. Textul a fost publicat în antologiile: Made in Poland (Polonia, 2006), Współczesny Dramat Polski (Drama Poloneză Contemporană, Israel, 2008), Nowa Polska Dramaturgia (Noua Dramaturgie Poloneză, Bulgaria, 2008), Psihoterapolitica – antologie de teatru polonez contemporan (România, Editura ART, 2011); a fost pus în scenă în 2007 la Teatrul Pozoriszta Lutaka (Teatrul de Păpuşi) din Mostar, în regia Tanjei Mileic-Orucevic, în 2008 la Teatrul Tmuna din Tel Aviv, în regia lui Maor Zagouri, în 2009 la Teatrul Observatorija din Riga, în regia lui Juris Jonelis.

Vorbind despre acest text, dar şi despre viziunea sa scenică, regizorul spectacolului declara: „Absint este un text care abordează o temă extrem de importantă (prin actualitatea şi acuitatea ei) dar, din păcate, marginalizată în discursul public românesc (şi includ aici şi discursul din spaţiul cultural) – felul în care noi, cei din Est, ne-am adaptat momentului istoric dat de căderea comunismului. Cu alte cuvinte, ce se întâmplă cu cei născuţi şi pregătiţi să trăiască într-o anumită paradigmă socială când se trezesc într-o altă paradigmă socială în care reperele fundamentale se schimbă. Şi ce mutaţii se petrec în psihicul şi comportamentul omului apăsat, deopotrivă, de povara trecutului şi de incertitudinea prezentului. Karolina, personajul central al textului şi familia ei sunt exponenţii a două generaţii surprinse în acest moment istoric. Conflictul dintre generaţii capătă, din cauza contextului social, noi cauze şi specificităţi ce pun în lumină o realitate extrem de crudă la care, într-un fel sau altul, suntem părtaşi şi în faţa căreia trebuie să avem opţiuni. Karolina optează pentru soluţia extremă. Textul Magdei Fertacz, ca de altfel şi spectacolul nostru, nu-şi propune să califice această soluţie, ci să scoată în evidenţă cauzele şi contextul care pot duce la o asemenea opţiune. Nu victimele trebuie judecate, ci călăii – fie ei oameni sau sisteme.







noutati 2011 

 

cateva cuvinte despre stagiunea 2010-2011

Newsflash

Chiar dacă stagiunea s-a încheiat pentru teatrul braşovean, veştile bune continuă să vină. Astfel, pe lângă participările din această toamnă la Festivalul EuRoCultura, Bruxelles; Festivalul Zile şi Nopţi de Teatru la Brăila (organizat de Teatrul „Maria Filotti”), la Festivalul FESTin pe Bulevard (organizat de Teatrul „Nottara”), un alt Festival îşi doreşte un spectacol a Teatrului „Sică Alexandrescu” în programul său.

Este vorba despre cel mai râvnit eveniment teatral al anului, Festivalul Naţional de Teatru (FNT 2016), care a inclus pe lista celor mai bune spectacole ale stagiunii 2015-2016 şi spectacolul Dansând în noaptede Patrick Ellsworth, regia Vlad Massaci, scenografia light design-ul, conceptul şi realizarea video Andu Dumitrescu, coregrafia Andrea Gavriliu.

Dancer in the Dark, celebrul film realizat de regizorul danez Lars von Trier, a avut premiera la Festivalul de Film de la Cannes, în 2000 şi, în ciuda controverselor stârnite, a câştigat prestigiosul Premiu Palme d’Or. Protagonista filmului, dar şi cea care a scris coloana sonoră, este actriţa şi cântăreaţa Björk, al cărui rol a impresionat prin sensibilitate şi forţă. Björk interpretează rolul Selmei, o emigrantă de origine cehă şi mamă celibatară, ce lucrează într-o uzină din SUA. Pasiunea ei este muzica, mai ales cântecele şi dansurile marilor comedii muzicale holywoodiene. De altfel, acţiunea este plasată într-o Americă a anilor ’60 ale cărei cinematografe de provincie prezentaumusical-urile vechi pline de glamour. În această lume ideală îşi proiectează virtual Selma existenţa. O existenţă marcată, însă, de un secret dramatic.

Păstrând aceeaşi linie narativă, dramaturgul american Patrick Ellsworth transformă scenariul lui Lars von Trier într-o piesă de teatru ce păstrează, intrinsec, prin poveste, dimensiunea emoţionantă. Piesa a avut premiera mondială, în 2012, în Germania, la Die Staats Theatre din Stuttgard. Din distribuţia braşoveană, care l-a impresionat şi pe autorul american prezent la una dintre reprezentaţiile spectacolului, fac parte: Mădălina Ciotea, Bianca Zurovski, Marius Cordoş, Maria Gârbovan/ Simona Pop, Gabriel Costea, Relu Siriţeanu, Mirela Borş, Claudiu Mihail, Vlad Pavel, Vlad Ţigănuş.